tisdag

Äntligen går det att komma in på blogg så jag tänkte kortfatta min dag. Prao, lunch med mami , prao sluta halv 4 , mötte upp jenny , gick till madde och väntade tills 4 då hon slutade. Då gick vi och gymmade fast ingen av oss hade lust, och jag glömde skor så de fick bli styrka för mig, hem kvart i 6, hemma kvart över (?) , äta, hem till pappa, duscha, hem 9. Och nu sitter jag här kvart i 10 hur trött som helst och funderar starkt på att gå och lägga mig faktiskt !
Bilder får ni sen praoen, på mitt söta rosa förkläde. (och ja jag måste ta bilder för bilduppgiften , så varför inte visa er (?) :)
fast kanten där uppe är nervikt

Kom och hälsa på mig,
puss


josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0