sju sanningar...

Här är reglerna
1. berätta 7 sanningar om dig själv
2. utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg




1. Jag har varit med i 6 eller 7 teliareklamer, 1 reklam för tammerfors, 1 reklam för badhuset och en för barnsjukhuset.
2. Jag har glasögon halvtid
3. Jag är rädd för alldelens för många saker i livet
4. Jag vill oftast synas och höras                                                                                
5. Jag har opererat mig 4 gånger
6. Jag har i mitt liv fått 3 samtal när någon har berättat att någon nära mig har dött, så ibland när de ringer får jag för mig att de är något hemskt och svarar inte.
7. Fortfarande så gråter jag ungefär 5 gånger i veckan, och då har de blivit mycket bättre än förut.


Jag utmanar dom som vågar

Kommentarer
Postat av: -.-

LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOLLOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL

2009-05-10 @ 09:13:57
Postat av: svar till: -.-

haha lol på dig som inte våga skriva vem du är

2009-05-11 @ 17:50:46
Postat av: Jocke

Fan va coolt att vara med i telia reklamerna:)

2009-05-21 @ 08:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0