prao

Idag var de första prao dagen. Och de första jag gör när jag kommer dit är att skämma ut mig. Jag knackade på dörren för den var låst. inge öppnar, jag knackar igen...och igen...och IGEN ! vafan efter 10 minuter så står jag fortfarande kvar och väntar. Sen gjorde någon nån rörelse att jag skulle gå runt och mycket riktigt så var de en dörr där som jag gick in igenom. Där var de en tjej vid 17 -årsåldern och en äldre kvinna. Jag fick gå in på någon hur liten och läskig (som jag senare upptäckte att de var en toalett ) och byta om till en svart piké tröja med ett rosa förkläde.
Mina sysslor var diska, städa, koka kaffe, duka undan och fram osv. Jag kan inte se mig själv hålla på med de här i 2 veckor till men aa. Nu är jag helt slut efter en dag med arbetstiderna 10-16 haha.
Ha de bra ap-släktingar.




josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0