fredag

igår var det valborg , och feeest hos sara med folk. Mycket kul innan de blev lite konstigheter. Sen var de hem och madde sov hos mig, om ni nu kan kalla de sova..sov 4 timmar, eftersom en viss wilhelm westergren spama mig med sms på morgonen, haha puss. Men sammanfattning av valborg så var det bra, tack för de. Och ett speciellt tack till ida och bella underbarare människor kan man inte hitta. Bilder finns de knappt, och iallafall inte tillämpliga.
Juste på dagen så var jag i västerås med jenny och shoppade. hittade 3 tröjor, bilder kan ni få någongång efterhelgen skulle jag tro. Ikväll ska jag hem till michaela med familjen och käka tacos. Och ta de lugnt för jag är hur trött som helst.

grattiis till jonas som kan göra allt och annat lagligt nu, :D
puss




josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0