allt och inget

sitter här och käkar banan, försöker komma på hur jag ska lägga upp min träningsdagbok. Jag har nästan bestämt mig att ta det den här veckan, trots halsont och lathet.Så ikväll blir det nog att springa på maskinen en halvtimme. När vi ändå är inne på skolan så mitt so prov som jag ska ha om politik, de är verkligen hur svårt som helst ! Jag kommer inte klara det. alla olika svåra ord, de är otroligt. Trött är jag också, kan ju beropå att en viss theo väcker mig ungefär 7 gånger varenda natt ! Min kommentar idag i skolan också, jag låg på alex och på bänken bokstavligen på lektionen och ba; jag ligger inge skönt ! :(  HAHA de var inte kul egentligen, men det blev kul.
Usch, allt går runt i mitt huvud så jag vet inte vad jag ska skriva av allt. Vi var iallafall på brandstationen idag, mannen var as skön. Alex skulle gå tidigare därifrån och så när han skulle gå så frågar brandmannen:
- Hittar du ut nu?
Alex svarar:
 - Alex,
och så går han bara och alla skrattar ihjäl sig. Alex trodde att brandmannen frågade vad han hette. haha.
Och så ida också. Brandmannen hette Markus och vi har en Marcus i våran klass, så skrek ida med irriterande röst på Marcus i våran klass:
- Maarcuuus
Brandmannen:
- Ja?
hahahaha, de var kul om ni var där!
Idrottslektionen är färdigplanerad och inlämnad, känns skönt ! Tack vare att Rebecca och Anton var så duktiga och kom på, jag och Rebecca skrev rent och planerade bättre idag, så lämnade jag in. En sak avklarad, Nu återstår det bara hundra till!
Jag undrar hur sandra har det hos mormor och morfar också, har inte hört av henne på några dagar nu. Hon åkte i fredags. Ska nog prova smsa henne och kolla hur det är. Appropå allt och inget, jag fick ett ganska roligt sms av jenny nu, där de stod; Har precis sett 2 brudar hångla (ledsengubbe) värsta jag sett
haha sötnos. Nej nu ska jag ge mig och fundera vad jag ska göra för bra idag, kanske skura toaletterna (?) Idag får ni en glad, gammal bild
nej brudar, gå och hångla så ses vi!



josefina


Kommentarer
Postat av: THEmadeleineeeeeeeeeee

skura toaletterna ? de va de värsta jag hört. puss på de

2009-03-31 @ 16:55:40
URL: http://maaadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0