min helg

Jag uppdaterade inte igår, hade inte tillgång till datan. I fredags iallafall så åkte jag hem till jenny, vi käkade och dansade sen var alla så trötta så vi orkade typ inte göra något. Eftersom jenny och madde hade planerat att vara uppe hela natten så åkte jag hem och sov. I lördags när jag vaknade åkte jag hem till pappa, vi åkte dirr och köpte godis, skor till mig ( på bilden). När vi kom hem åt vi osv sen gick vi över till grannen och fikade eftersom Linn fyllde år, grattis till dig :) Susanne, Janne, Agnes och Emilia kom förbi en stund. Farmor och Gösta också men dom stannade längre. Mot kvällen så tittade vi på Robinson, as bra! skulle vilja vara med men nej jag skulle inte klara av det. Sen hoppas jag att alla släckte alla lampor i en timme !(?) ungefär vid elva gick jag hem till mamma för att sova,
Idag är det söndag, och är det bara jag som har lite vårkänsla? Gjorde en rejäl frukost, bra start på dagen! Gick ut med hunden och nu uppdaterar jag min blogg. Lägger ut bild från i fredags och på mina nya behövda skor. Köpt från skokanonen i enköping, hör och höpna för 150 spänn ! dock så är dom nog inte så tåliga med de duger. Nu blir det lite plugga, och ikväll blir det långpromenad med madeleine. Min syster och typ hela familjen förutom jag och caroline, är på handolls sak, far far away. oh yeah sköönt. fast de hade tydligen inte gått bra för dom, synd.
ha en bra söndag

jag, jenny och madde

mina skor

josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0