Tandläkaren

Tandläkaren var jag hos idag, gick mycket bra. Jag fick skrapa tandsten, "lära mig använda tandtråd", ta bilder på tänderna och svara på hälsogrejs. Inte ett enda hål ( jag har aldrg haft något fel med tänderna), så jag kommer tillbaka om 1 ½ år igen. Idag var de redovisning i so för min del, och jag hade glömt alla pappren hemma. så på en kvart lyckades jag  leta över typ hela skolan efter min ena sko ( de är ngn jävel som har något stort emot mig) , cykla hem (några skolbarn gick före as sakta så de tog på tiden också) , när jag är hemma får jag leta över hela huset efter min bok, sen till skolan. OCH ALLT PÅ EN KVART ! jag var ju dålig. Redovisningen gick ganska bra. Fick tillbaka matteprovet och G för de. Sen hände de inte mycket idag. Nu ska jag jobba lite matte och läsa igenom so boken (typ 100 sidor och jag skämtar inte), madde tvingade mig att springa med henne idag, men jag måste verkligen sova. Ska verkligen försöka lägga mig klockan 8.
Ska försöka ändra min header också, bilden är gräslig..men jag hittar ingenbild!
en bild får ni sen idag på no;n
sov gott teddybjörnar, för de ska jag

jag, linn, ida och malin 
josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0