240309

blir ett kort inlägg nu, sitter i min säng med världens magont och matteboken uppe. Idag har jag gjort mycket i skolan, gjort klart allt tills imorgon då de är prov i matte och redovisning i so. Efter skolan så var de ner på stan en stund och leta ytligare prao plats åt fröken perfekt. De  blir nog wikmans för hennes del och min del blir det kryddgården.  Idag har jag varit satans trött, fick också en kommentar idag, jag, alex och madde låg typ alla på bordet på samma sätt på lektionen hihi. Ikväll ska jag sova 8 ! för att jag är så trött och måste vara pigg imorgon, desprete missar jag dock men får kolla de i repris sen. Nu blir de matteboken igen, skulle aldrig orka och jag vet inte ens vad jag ska göra (y) Mamma är och hämtar thai maten nu så de ska jag äta sen SOOOVA , godnatt



josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0