tjejkväll, västerås shopping och släktträff

igår så hade vi "återträff" jag, emilia, elvira och madde. Vi gick ut och åt på vita elefanten och sen gick vi och köpte godis på coop..sedan gick vi hem till emilia. Hennes hus var underbart fint, jag vill också ha de så! och skam att de var första gången jag såg de igår också men jag har tyvärr inte tagit några bilder tråkig som jag är. Men tack för en mysig kväll som uppskattas !
Idag vaknade jag kvart i 9 av att jag fick ett sms, tydligen så hade jag fått 5 som jag inte hade vaknat av oops. Det var jenny som sms bombade mig, och hon frågade om jag ville med till västerås och jag nappar. Så nu kom jag ungefär nyss hem, jag köpte; jeans (trasiga) på gina tricot , liten väska på new yorker, en tröja på gina tricot, ett halsband på indiska, skärp på h&m (bild på de kanske kommer imorgon). När jag kom hem så var pillan, oskar , pappa och amanda som städade för fulla muggar (synd att jag inte kom efter dom hade städat). Snart kommer hela släkten på middag, så de är så jag kommer spendera min kväll idag.

josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0