sommarkänsla

åh gud vilket härligt väder, man blir så glad i hela kroppen! Finns inte så mycket om att skriva idag, fick tillbaka mitt musikprov , 42/42 wihuu alla rätt ! dagen har hör och häpna spenderas mycket utomhus, härligt. Fick också mina polkagrisar av ida idag, banansmak och hallonsalt smak , underbart ! båda är ungefär slut redan hihi.
lite bilder får ni idag också, jag ska verkligen försöka ta bilder varje dag eftersom jag själv vet att de är mycket roligare att titta. Hoppas vädret håller i sig , och jag höll nästan på att glömma, de är greys anatomy idag, nu blev jag glad.  ha de !

dagens kläder, 
malin, ida, sandra, madde och jag.



josefina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0