våffeldagen

Är de bara jag som känner att allt kommer nu (?) alltså alla prov, Idag så ade vi matteprov kändes faktiskt okej. Sen skulle vi haft redovisning i so, om partier och jag har miljöpartiet. De är kul ändå, men marcus åkte hem och jag som var SÅ taggad..och jag skulle egentligen haft mjukiskläder men hade inte de tack vare att vi skulle ha redovisning och eftersom redovisningen är imorgon så kan jag inte ha mjukis då heller (y) i will survive. Alla veckor härdanefter är full smockade med prov och lov och prao. Imorgon är de också tandläkar tid, jag har lurat syrran att åka med mig dit klockan 08.10 på morgonen, wihu! De känns som att alla får tandställning nu, ch frågan är kommer jag att gå med i trenden (?) jag hoppas inte..
Idag blir de åka hem till pappa och käka våfflor :)
puss


josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0