ny bloggare

hej , efter att ha sett alla bloggar och kollat blondinbellas blogg dagligen så blir man ju allt sugen att skapa en egen. Det verkar ju skitkul! Jag har tänkt på att skapa en blogg länge , men har man haft orken ?  iallafall så har jag sparkat mig i arslet och ska nu börja blogga. Nu ska jag också verkligen försöka skriva varenda dag !

Eftersom att jag ändå håller på så kan jag ju redan berätta vad jag gjort i helgen.
i fredags så träffade jag madde och jenny, vi åkte pulka med erik och johan. skit kul , jag älskar att åka pulka.
när vi åkte pulka hände en liten accident, Erik kastade en stor snöboll rakt i mitt face, eftersom jag inte var beredd så tittade jag och jag fick hela snöbollen i mina ögon! i ungefär en halvtimme så kunde jag inte titta och jag fick bokstavligen ta ut snö ur mina ögon, jag lovar de var -0 grader  i ögonen. men sen så gick vi hem till madeleine och tittade på film. efter att ha kommit hem 23 minuter försent så somnade jag tillslut.
i lördags  så åkte jag hem till ida med en stor påse cheez balls, madde & jenny. Där sjöng, skrek, skratta och myste vi till melodifestivalen.
Idag så började jag dagen med en god smootie som jag själv gjorde med vaniljyoghurt, banan och kelloges red berries. de åt jag medans de var hur härligt som helst ute med sol ! så ungefär hela dagen har jag suttit ute med värsta sommarkänslan, underbart! nu till kvällen ska jag iväg och träna core.

josefin

Kommentarer
Postat av: madeleine in the cheap way

välkommen till livet som bonde (y)

2009-03-16 @ 21:05:26
URL: http://maaadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0