nära döden upplevelse !

jag måste berätta vad som hände idag.
Vi hade bad på idrotten och temat var; LIVRÄDDNING baram baba...
Madde skulle alltså rädda mig när jag skulle lotsas drunkna, tekniken var att hålla upp mitt huvud ovanför vattenytan med båda hennes händer. Hon skulle simma med bara fötterna! När hon väl kommer ut till mig och ska rädda mig så klarar hon inte av på nått sätt att lyfta upp mig så mitt huvud är under vattnet hela tiden typ, och jag får panik. Försöker plaska upp mig ur vattnet och samtidigt stänker på henne så hon få värsta kalsup'en. Och jag är fortfarande under vattenytan och tror att jag kommer dö eftersom jag inte får luft. När jag väl är under all panik så tänker jag; när fan ska hon släppa mitt huvud och sluta försöka "rädda" mig !?  Efter ett tag så ger hon upp att rädda mig så hon släpper tillslut mina kinder ! tack gode gud jag kan äntligen andas ! haha, medans jag har suttit och skrivit allt de här så har jag garvat.
Men usch, tänk så hemskt om de var på riktigt, vilken mardröm,

Josefina


älska bilden , man blir så glad!

Kommentarer
Postat av: madeleine - tha man

farlig upplevelse, farlig händelse, farligt snygg bild !

2009-03-16 @ 20:23:15
URL: http://maaadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0