helg och magsjuk ?

åh de är helg nu! fy vad skönt. man kan ju nästan säga att vi kommer ha 2 fredagar den här veckan.
Idag har de inte hänt så mycket, mycket plugg osv. Imorgon ska jag nog ner till staden och kolla med någon veterinär om jag kan få praoa där i 2 veckor, jag ska ha prao v. 19 och 20 ! Jag är så glad att vi ska ha prao, och jag hoppas verkligen att jag får någon plats hos någon veterinär..Sen kanske jag passar på att sola lite, jag är likblek !
Nu är jag helt slut, jätte trött. Och de är fan som helg nu och jag vet inte vad jag ska göra ikväll, orkar typ inte. Så de blir nog någon form av myskväll för mig. Min lillebror blev magsjuk inatt också och jag är livrädd att jag ska bli smittad ( stor risk att jag är det). Det är extra jobbigt för mig också eftersom att jag inte kan kräkas.Hemskt att bli magsjuk på helgen också, då kan man lika gärna ta de på en skolvecka -.-'  Invigde min skinnjacka som jag inte använt på as länge. Men nu blir de nöta greys och kanske ta en liten tupplur, theo ligger också här och grisar hih, ha de bra och bli inte magsjuka !




josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0