grattis emma

Måndag och utvecklingsamtal.  Jag och mamma drog till utvecklingssamtalet med mattias -.-, de gick bra iallafall, jag är nog en medelmåtta. Efter utvecklingssamtalet så åkte jag och mamma och handlade, hämtade lillebror. Nu sitter jag här hemma och skriver lite, ska till kusin emma som fyller 19 , men de är inte förns klockan 6 ungefär. När jag kom hem efterskolan idag så gick jag en skogspromenad med smilla i 40 minuter :)
Vi ska ha en träningsdagbok, och man får välja vilken vecka, den här veckan eller vecka 16. jag undrar om jag ska ta den här veckan..hm skulle passa bra eftersom jag gick ju faktiskt 40 min i skogen. Sen på torsdag så ska jag, anton och rebecca hålla i idrottslektionen, vi har inte kommit på vad vi ska göra än och de är KRIS. snälla hjälp mig med förslag på vad vi kan göra ! (?)

GRATTIS EMMA !!


josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0