beep -test och total städning

måndagar , måndagar och måndagar ! egentligen så tycker jag att måndagar är bra dagar. Kanske för att jag slutar 20 över 1 (?) De är så skönt när man slutar tidigt och speciellt på måndagar, när man är så trött. Man hinner med att göra så mycket. Idag kom jag hem och total städade mitt rum, de var kläder på hela golvet, hela min hylla vad FULL med saker och nu är allt borta. Jag har också dammat hela mitt rum och damsugit ! Mamma har inte gjort de på ett tag i mitt rum, hon gör överallt förutom mitt rum,(y) tack för de mamma. Duschat och städat ur diskmaskinen, vattnat blommorna i mitt rum bara dock men ändå, gåt ut med hunden och varit ute en stund med lillfisen, så skönt att ha allt klart och rent&fint!
2 ½ timme har jag hållt på nonstop, så nu äntligen så sitter jag i min säng och tar de skönt, funderar på att laga middagen sen också..hm få se om jag orkar det. Jag tänkte också, gud vilket jävla väder..åh jag som verkligen trodde att de var slut med snön och äckligavintern men nejnej. Jag vill också ha ett par skor som jag måste bara ha! men nej så är de slut i min storlek , de kommer komma in men orkar jag vänta (?) jag måste ju ha nu, de är kris!
Hade beep-test och de är nog de jobbigaste, jag trodde jag skulle dö. Och ibörjan skulle jag inte ens vara med, jag nästan totalvägrade! men jag pushade mig och gjorde det ! nu är jag glad av att jag gjorde det och de blev bättre än jag hade trott men inte bra nog.

Ikväll blir det långpromenad men fröken nordström.  vi ses, puss
madde, jag och sandra

josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0