bästavän

Hej , jag sitter här i sängen och får sånna där 'flashbacks'. Jag har känt Madeleine i snart 9 år! helt sjukt. Sen vi började i förskolan så har vi varit bästavänner, vi har haft våra upp och ner tider hela tiden, men inget verkligen inget eller någon har lyckats hindrat oss att vara oss. Så många lärare, personer har försökt att sära oss, så du förstår inte. Och jag förstår inte att vi har klarat av att hålla ihop för om man tänker tillbaka så värkar de omöjligt.  I allt jag har gått igenom i livet , lyckliga och sjukt jobbiga tider så har hon alltid varit där , eller jag har alltid känt att jag har haft henne vid min sida.

Alla förtjänar att ha en bästavän men de är väldigt sällan de händer att man verkligen har den hela tiden. Jag känner ingen annan som har en sån bästavän som den har haft så länge som jag och madde. När jag också tänker på dom som inte har några vänner så känns de hemskt. Jag skulle aldrig ha klarat mig i livet utan Madeleine!  Dom som inte har några vänner borde verkligen få lite av Madde. Det finns ingen som kan ta hennes plats, hon är inte bara min bästavän, syster, familj. Hon är en del av mig.
sen vill jag också säga att jag har så många andra sjukt underbara vänner som har ställt upp för mig sjukt mycket när jag har haft det svårt, (speciellt när jag var deperimerad här för ett tag sen).
Malin, Sandra, Sara, Ida, Jenny , jag kommer aldrig kunna tacka er tillräckligt för allt ni har gjort, tack för att ni finns och jag menar de verkligen.

jag älskar er ,

jag och malin <3 jag och ida <3jag och jenny
jag och sara <3jag och madeleine <3  jag och sandra <3


josefina

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver så fint :') och och och... åh fan i love you ! <33

2009-03-17 @ 17:26:51
Postat av: MADELEINE

och de va från mig, och jag glömmer alltid namnet. och jag läste texten igen och den va ännu bättre andra gången. hihi :D

2009-03-17 @ 19:37:54
URL: http://maaadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0