nytt bloggförsök

tänkte göra ett nytt försök att börja blogga :), jag har fått mer klagomål än jag hade trott. Så de är ganska många som läser ändå!
Idag vaknade jag upp hos sara, drog hem , städade hela mitt rum, dammsög, torka alla hyllor och rensa min garderob. Sen var de vidre att kolla match med sara, malin och bella , jag , sara och malin drog senare och käka en pizza, sen åkte jag och mötte upp plask och lånade hans mattebok. Jag har matteprov på 7 kap imorgon och har inte pluggat något !
Så nu sitter jag och pluggar samtidigt som jag äter min middag; fruktsallad !
Tiden jag inte har bloggat så har de faktiskt hänt väldigt mycket, synd att ni har missat! och bara för att jag börjar blogga nu så kommer de inte hända något, nejdå vi får se.






josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0