skola,skola och skola

Tisdag och lill fredag.  Idag har det inte hänt så mycket först hade vi "skäpa upp dag" hela skolan städar hela skolan. Skönt för vi slapp vissa lektioner. Kemi prov hade vi idag så varje ledig sekund pluggade man till de. Som gick sådär, de var typ 5 sidor. Och hur svårt som helst så vi får se hur det gick. På engelskan idag så hade jag och malin sånt där skratt anfall, jag skrattade så jag fick ont i magen och började grina. Härligt, nu lever vi längre :)
Ni får lite bilder från grupp arbetet i engelskan inte många men ändå. Sen hade typ ida, malin och madde "fotar dag" dom tog kort överallt närsomhelst, närbilder, när man inte är berädd. och jag hade typ inge smink en tjocktröja och håret vill vi inte ens snacka om. Så det kändes ju bra (?) nej.
Nu har jag skrivit klart träningsdagboken tror jag, blev 3 sidor och skulle varit inlämnat igår..oops. Jag skickar det idag på jimmies mejl istället. Sen har vi imorgon redovisning i fysik, jag och anton ska prata om kärnkraftverk.  Och imorgon så har vi också teater uppvisning om kelterna när dom kom till england -.- suck finns ingen chans att vila för mig nej. Frågan är om jag ska laga mat ikväll också för hemkunskapen. Och så vill jag sola, så jag får hitta någon att sola med, jag är vit som en isbjörn (jag tror att glassen igår smittade av sig). 
Nej här kan jag inte sitta längre.

malinmarcus



josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0