vår

Hej vår, jag tänkte berätta vad som hänt i min lilla värld, Igårkväll åkte jag och solade med bästasara, och när vi va framme så låste sara cykeln men hade inga nycklar. Så det blev en promenad för oss hem, mysigt! Väl hemma var det greys anatomy och plugg. När vi snackar greys anatomy, så vill jag verkligen inte att kathrine ska sluta. Och appropå plugg så hade jag so-prov och de var mcketsvårt, men jag tror att jag svarade på alla frågor.Vi får se hur det går. Idrottslektionen idag som jag, anton och rebecca höll i gick bra. Bara tråkiga lektioner idag, och ännu mer kritik om att vi är så dåliga blabla. Jag hatar att lärarna verkligen trycker ner oss med att vi är dåliga och sämre resultat än som andra "normala" ungdomarna. Vi tar inte skolan seriöst blabla. Men det gör vi! eller iallafall jag! och de är så fel av dom att stå och trycka ner oss, för jag tar åt mig väldigt mycket. och jag mår ju dåligt av att få höra sånt. åh jag bir så sur och ledsen, men jag vet inte de jag tröstar mig med nu är att det är vår känns det verkligen som. och idag blev det många vår bilder, lägger nog ut några av dom. Promenad blir det nog ikväll men madeleine tror jag. Juste jag har sett att mina byxor som ska vara trasiga från gina som jag köpte för flera veckor sen, att dem är väldigt populära nu, de var ett bra köp av mig.
vi ses, puss







josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0