bakning

Idag var den första skoldagen, gick ganska bra faktiskt. De var inte så jobbigt som jag trodde. Efter skolan så blev jag hur sugen sm helst på att baka. När jag kommer hem drar jag igång med en äppelpaj och sockerkaka. Sjukt gott. ch bra för hemkunskapen. Jag har tyvärr typ inget att skriva idag, mina ord är slut. Nu ska jag iallafall skriva in i boken att jag har bakat. Sen ska jag nog springa ikväll till tränngsdagboken , jag ska dock springa på maskinen. Sen ikväll blir det efter springningen dubbel avsnitt av desprete housewives. Så det blir mys.
Mali och jag ritade på msn , så fick jag detta. hur gulligt som helst och jag blir så glad, malin betyder sjukt mycket för mig. tack för allt gumman.



josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0