prao

Idag slapp vi sista lektionen, skönt. Så vi slutade 10 i 3 istället för 20 i 4 . Jag har fått panik om praoen. Jag valde kryddgården. Hur dum i huvudet får jag vara? Varför valde jag det , åh jag blir så sur. Så jag gick till syv och sa som det var och fick byta. Efter skolan drog jag ner till stan och kollade på mat och småprat om jag fick praoa där och det fick jag. Nu känns det bra, fick tiderna 10 -16.00 . precis samma arbetstider som madde också, så jag får sällskap. Och bonusen är att de går bussar i perfekt tid. Nog med det, Nu måste jag verkligen plugga hemkunskap, imorgon har jag en jättestor betygsättande redovisning. Som jag skakar av skräck av. Helt själv ska man redovisa i 10 min, och jag ska prata om vegetarianer. önska mig lycka till ..

missa inte greys anatomy kl  9 på 5;an




josefina


Kommentarer
Postat av: plask

lycka till :)

2009-04-15 @ 17:30:06
Postat av: smurfeN

LYCKA TIL! :D

2009-04-15 @ 18:45:11
Postat av: madeleine

gutten luk min kere ven

2009-04-15 @ 19:04:05
URL: http://maaadelein.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0