helg

hej dålig uppdatering. de brukar bli så för mig på helger sorry. Men man har ju liksom inte tid (?) I fredags åkte jag hem till jenny med madde, senare kom några till. Jag orkar inte berätta långt om någonting. Sen i lördags åkte min familj så jag var ensam hemma hela tiden, och då kom min kära vän madeleine och i satt ute i den häliga solen och pratade hela dagen, beställde hem sallad och så mysigt. På kvällen kom jenny hit, vi åkte till henne..slagga där orkar inte berätta. Satt och pratade med sandra hela natten typ hon var väldigt ledsen. Jenny sov dock typ hela tiden då.
Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kom hem nyss är ensam hemma. Ikväll ska jag antingen hem till jenny och träffa några eller så måste jag dra med till kusinerna och käka båda alternativen tycker jag om så vi får se. Lägger ut bilder på mina kläder sen i fredags och mina mjukisbyxor som jag har gjort själv, vad tycks ? haha jag älskar dom. Jag glömde i fredags så kom engla och tindra också och jag och amanda var barnvakt en stund och vi gick till skäppet, de kommer bilder om de. tänkte bara säga att ´DE ÄR PÅSKLOV , wihuu


i fredags mjukisbyxorna

tindra och amanda engla och amanda 

josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0