stressad

dålig uppdatering , i know ! men jag har hat väldigt stressigt på senase tiden, senaste månaden ! skolan framförallt som men nu också valborg som krånglar. Matteprov i måndags gick dåligt satt kvar en timme sist! sen idag fysikprov som jag också satt kvar bland dom sista denna gång och i en timme ! gick uruselt . Jag har haft för mycket på hjärnan så jag kan inte konsentrera mig. Mitt liv går fortfarande som en kalender, och idag hade vi fysikprov men de är också våran sista dag i skolan på 2 ½ veckor jippie. För vi ska på prao, och jag ska praoa på mat & småprat. De var ungefär mitt sistahands val men vadå jag börjar 10 och slutar 4 + en timmes lunch. Så de ska bli skönt att slippa all stress och press tänkte jag men nej , hem fick man 20 böcker -.- (överdrift) men
 -       spanska som vi ska skriva om praoen
-        svenska och bild som har samarbetat med en stor redovisning på 10-15 min om praoen och man ska stå helt själv inför hela klassen , alla lärare(typ) och rektorerna! man ska skriva prao-dagbok och göra en planch med bilder och text ( som man ska rita helt själv inkl bilderna)
-       matte, för efter praoen osv så ska vi ha ett stort matteprov med alla kapitlen som vi har gjort de här året, 7 kapitel !
-      engelska, vi ska ha ett engelskaprov veckan efter praoen typ om historien.
Ja de var nog de, om jag kom ihåg rätt, så ingen vila för mig inte. Slutar 4 kommer hem vid halv 5 på dagarna och pluggar resten av tiden, låter de inte härligt ? haha.
I tisdags så var jag hos pappa hela dagen/kvällen och åt , pluggade  och var -"barnvakt" år adam. Jag vet inte han är 8 år ska man kalla de barnvakt då (?) hm..kluring.
Efter som de känns som mitt liv fortfarande går som i en fullsmockad kalender så är de svårt att slappna av även nu när jag inte har något att göra. Förutom att imorgon så åker snällaste och bästa jenny med mig till västerås för att köpa kläder tills kvälln då tanken är att grilla hos sara sen till madde. Men vi får se hur det blir.
Inget mer att skriva tror jag, jaja nu är de en sak avklarad i min livkalender. Dags för nästa som är ut med hunden , tänkte iallaall gå en halvtimme. En bild får ni på min lillebror adam som aldrig har varit med på min blogg, fråga mig inte varför hihi. En otroligt snygg blev de också, haha hittade ingen annan. Jag får tracka honom med att ta bilder på honom så jag har.
Juste har ni sett min "nya" reklam som går nu , speade in den för länge sen men den spelas nu. Och som vanligt så ser jag den sist ! surt...


adam


josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0