ännu en sömnlös natt..

Ännu en sömnlös natt, de börjar bli tröttsamt.. Med ingen sömn på natten ringer klockan på 11, jag går upp , gör en sur/vitaminrik smootie..så jag får någolunda energi. Fixar mig och vid 12 hämtar pappa mig, och vi åker till farmor. Hos farmor är alla där (kusiner och fastrar) vi käkar påsklunch, jag vräker i mig eftersom jag är så hungrig. Efter maten går vi till farfar's grav, sedan staden där väntar vi på farmor, käkar glass, jag går även och snackar lite med emilia och bella , efter drar vi vidare till farmor enstund, ut till björk, hem, äta, ida kommer till mig, fixar oss, möter malin, hem till jenny. Väl vid jenny gör vi faktiskt typ..ingenting ! alla var super lama, de vi gjorde var typ spela sanning och konsekvens. Våran hunger tar över och jag, ida och malin drar hem. De var planerat att jag skulle sova hos malin med ida. men dumihuvudet som jag är så åker jag hem och sover istället, eftersom jag var så himlans trött pågrundav den sömnlösa natten och fullsmäckade dagen jag har haft. Nu sitter jag hemma och klockan har precis passerat halv 12 ! och de är liksom fredag, jisus. Men de blir troligen att jag ska träffa ida och malin imorgon, happyface på det, nu blev jag glad igen. Om jag inte blir tvingd att käka middag hos mina kusiner, men jag kanske hinner ändå. Vi får se helt enkelt, jag hoppas iallafall att jag kan få spendera min natt men malin och ida imorgon, för sen är det skola på tisdag -.-
ni får bilder idag, enjoy
outfit lillkusin olle
jag och agnes 

josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0