torsdag

Hemkunskaps redovisningen gick bra idag. Vi fick stressa lite för vi skulle göra skol os (?), Joel bjöd på drakfrukt , jag har aldrig smakat det förut, de var gott. smakade som en blandning av kiwi och melon. Sen var de en bit kvar, så frågade joel vem som ville ha den. Jag ba; ge den till stina , så får du extra poäng ;)  Stina: jo de var bra.
hahaha, hon lever verkligen i sin egna värld. Vi hade iallafall skol os, och de gick väl sisådär vi får se. Våran klass kommer alltid sist, ch vinner deffenitivt aldrig haha. Idag ska jag träna halv 6 - halv 7 core. För träningsdagboken. Jag orkar verkligen inte, mina ben är heelt slut. Men se de så här, de är den här veckan och det är 4 dagar kvar. Då orkar man (..eller inte).  Efter träning blir de nog hem till papa en stund. Åker till han imorgon och är där över helgen förövrigt. Jag har ingenting mer att skriva. Det är tivoli i helgen också, ska du dit ?
På tal om annat, hur snygg är inte hugo ! jag smälter...

hugo rosas


josefina

Kommentarer
Postat av: plask

kanske ska åka till tivolit

2009-04-16 @ 16:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0