söndag

idag blev man väckt 10 ! måste upp tidigt eftersom jag sover på dagarna och är vaken på nätterna, så nu gäller det att ställa om. Klockan halv 2 åkte vi och käk påsklunch hos baba och deda. Ja jag kan inte stava deras namn så de får bli smeknamnen. Maten och efterätten var så god så jag har ont i magen, men alla blev så trötta efter vi har ätit vem vet hon kanske hade i sömnmedel, haha. Jag kom hem nyss och klockan 7 ska jag vara nere på stan och kolla på gert fylking och robert aschberg. Jag var där igår och kollade när robert tävlade med grävaskin också.
Igår fick jag klarbesked att de inte blir någon resa till paris för mindel, men jag ger inte upp hoppet !
Och är de bara jag som känner att blondinbella alltid åker bort nu, hm, hon tjäna ju så mycket på sin blogg. Jag är avis. Och i sommar så kommer troligen jag inte att åka utomlands, jag åker alltid någonstans varenda år. Men vi håller på och kollar på sommarstuga och så kommer vi nog åka typ till skara sommarland eller något sånt. Eftersom vi ska troligen till USA nästa år. Men jag vill åka utomlands nu, aja jag ska gå och käka min glass nu och gå ut en stund.
Vem vet, vi kanske syns på stan ikväll .

bild sen jag åkte till bulgarien,

josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0