show us that ass...

Idag är det onsdag, och jag ska egentligen börja 10 över 8 te 20 i 4. Men vi slapp sista lektionen så jag slutade 10 i 3, men tro inte att jag slipper jobba för det , nej en uppgift fick i ta hem. Som jag tyckte var svår, kan berott på att jag var väldigt trött. I skolan så var det först "förhör" i spanska, som gick si så där. Sen var det redovisning i fysik, jag och anton och jag har typ fattat hälften av vad vi har skrivit. Anton som är så jävla bra på att redovisa, sänkte ju ner mig, men vi fick bra betyg ändå eller farah kom fram och sa det (y) tummen upp för det. Sen var det uppvisning av våran teater om celterna, som var as bra. Och mer än G-nivå. men sekunden innan hände en liten accident. Malin stod med ryggen emot hela klassen, och sandra drar boksavligen ner malins byxor så alla kunde se hennes lilla ass. Hur ni tror att teatern gick sen var ju annat...Malin garvade i hela teatern och kunde knappt säga någon replik alls. Haha, men vi fick bra respons ändå av anna och klassen som skrattade för fulla muggar.
På lunchen eller studietiden innan så åkte jag, madde och ida hem till ida. Där gjorde vi bakon och makaroner, supergott! Jag har inte mycket mer att säga om idag, Imorgon iallafall så är det "moppedag". Och vi ska vara på aktivitetshuset klockan  kvart i 9, vem vet, vi kanske syns där (?)
Och jag får panik att jag är så satans vit ! och jag skämtar inte..så jag har väldigt mycket panikkänslor och måste sola! så jag ska åka och sola ikväll ! 1 timme borde behövas......

har mitt hår blivit långt eller vadå ? :)


dagens outfit



josefina

Kommentarer
Postat av: plask

så långt har inte håret blivit

2009-04-23 @ 15:08:34
Postat av: svar till plasky

förstör de roliga gör de :(

och de är längre än på bilden....

2009-04-23 @ 15:51:27
URL: http://annaajoosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0