onsdag

Idag har det absolut inte hänt något, jenny och jag vaknade vid typ halv 1, käka frukost , gick ut med milla och jenny gick hem då. Idag har det verkligen varit en slappdag för mindel. nötit sönder tvn, datan och ben&jerry's. Känner att jag börjar bli förkyld och det känns verkligen inte bra, nu på kvällen så kände jag verkligen för att gå långpromenad med mig själv och millan, men nej precis när vi skulle stiga ur dörren så ser jag att det spö regnar. Vi får vänta och se iall att de slutar så får vi gå då, för jag behöver komma bort, i musiken och min egna värld enstund.
Jag kan också inte förstå mig på jag vill inte peka ut någon speciell person, men jag kom och tänka på idag. Varför vill man bara vara 2 st (?) kommer ni ihåg när man var liten och hade en period där man skulle alltid vara 2, de gick inte att vara mer. Hur sjukt som helst och jag får damp på dom som håller på så nu, och de är många. Varför kan man inte vara flera stycken för? åh nej jag blir så sur bara av att ta upp det, och om jag väl är igång så kan jag snacka om det förevigt så jag slutar nu. Ni får bilder på mitt krulliga hår, och har jag det utsläppt så ser jag ut som trollmor, och på bilderna har jag absolut inge smink. and i don't give a shit. Nu funderar jag faktiskt att lägga mig i ett bad istället och först springa lite på maskinen, sen fixa naglarna. hm..fast jag har ont i halsen men de skiter jag i, jag gör nog det istället och när jag ligger ibadet kan jag passa på att läsa läxor. Juste blondinbella skulle lägga in tips idag om hur man kan plugga, de ska jag verkligen läsa. För sånna tips är precis vad jag behöver.
Ikväll är det greys missa inte , klockan 9 på kanal 5.
 


josefina

Kommentarer
Postat av: THE madeleine

okej vänta, har du klippt av dig håret? :o

2009-04-08 @ 19:20:24
URL: http://maaadeleine.devote.se
Postat av: svar till: THE madeleine

japp de har jag, stooolt ! de blev bra faktiskt. :)

2009-04-08 @ 23:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0