kort inlägg

Fredag ch jag passar på att skriva nu eftersom jag är väldigt dålig på att uppdatera på helgerna. Jag orkar egentligen inte göra de nu men ändå. Idag var de inte mycket som hände, de positiva var att de ä bestämt att jag får vg i slöjd nu , yeey. och de negativa är att jag är så jävla trött. när jag kom hem efterskolan så la jag mig ute och solade faktiskt huur skönt som helst, och precis är jag typ hade somnat så får min hund damp och väcker mig. Då var de full gång, middag, GÅ och hämta lillebror och nu sitter jag här. Jag ska göra korkskruvar i mitt hår, av ingen som helst anledning. Med platttång och kolla om jag kan. Sen ikväll så ska jag nog träffa madde och jenny. Vad vi ska göra vet jag inte , hoppas på något mys, hihi.
Imorgon blir det åka och kolla på sommarstuga tidigt på morgonen vid halv 11, och på kvällen blir det nog hem till jenny och grilla, bada i hennes skööna pool. Nu orkar jag inte längre, vi får väl se om jag uppdaterar imorgon,
njut av det härliga vädret, vi får väl se hur länge det varar i enköping och sverige.






josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0