fredag, tivoli och magont

Fredag är bra dagar och idag var det dessutom tivoli ett stort ´+ till det. På bilden visade vi upp våra reklamfilmer som vi har gjort. Jag, joel, madde och plask har gjort choklad som vi har döpt Qrispy Jamo . J för joel och josefin, A för alex, M för madeleine och O för joel och josefin. Fråga oss inte, förpackningen är rosa och gul. Reklamfilmen är ganska bra, fast våra bloopers är bättre. Henrik, jonas och marcus osv. deras var ju inte så rolig? Henrik hade klätt ut sig till en total nörd, och han kan ha vart den roligaste alltså, fyfan vad kul. Sen efter lunchen så blev jag matförgiftad sällan. Skolans mat gör att jag får hur ont i magen som helst. åh kan dom göra något rätt, jag lovar de är anki. Hata anki, och för er som inte vet vem anki är så är det den värsta mattanten ni någonsin kan tänka er. Hon har skällt på mig över hela matsalen engång, tillochmed när dom gamla niorna gick i våran skola! pinsamt eller vad, bara för att jag tog krydda på mackan.Hon är störd i huvudet, och har ingen annat liv än våran matsal. Hon sover typ kvar i matsalen på nätterna. Så iallafall så sitter jag här efter att ha kommit hem från tivolit. Var där med jenny, elvira , madde och minea. Det var svinkallt och helt enkelt värdelöst.Men vilka ska dit imorgon ? :)
iallafall så nu sitter jag här, iskall och hur ont i magen som helst. Ska ta tablett och lägga mig i sängen med 10 täcken.
nattinatti




josefina

Kommentarer
Postat av: thaaa madeleine

gud vilket tjusigt rum, vems äre ? :D hihih puss

2009-04-18 @ 19:32:40
URL: http://maaadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0