första april

åh jag älskar första april. Vårkänskan och så var de den där lilla detaljen att man får driva med folk haha !
april driv;
1. jag skickar sms till några;
Farah ska sluta, det är bestämt nu
Jonas var den som gick på den först.

2. Jag skickar sms till mamma;
lärarna kommer ringa hem till dig, jag kan inte säga vad det är. Men var förbered förlåt
 HAHA. hon går självklart på den.

3. Jag skickar sms till malin och sara som går på;
De är bestämt att jag ska flytta nu till söderhamn. Vi flyttar den 23 augusti (ledsengubbe)
haha båda blir livrädda, ochsara kommer till och med till mig och kramar mig, sötnos (a)

4. sista och bästa. Vi går in på farah's lektion halv 10.
Vi: Vi ska till joar klockan 10 så vi måste åka kvart i, alltså om en kvart.
farah: va? vad ska ni göra där?
vi: vi ska typ på föreställning,
farah: när fick ni reda på det? vem sa de? ( samtidigt så kollar hon ilsket/fundersamt och förvirrad i sin kalender)
vi: imorse av johnn..eller Anna.
farah: men va? då måste jag prata med henne, det står inte i min kalender!
(hon går och pratar med anna och kommer tillbaka)
farah: vem sa ni hade sagt? inte anna iallafall
ingen svarar
farah: madde vem var det som hade sagt? (med ilsken röst)
madde: okej de var ett aprilskämt!
de blir knäpptyst.
alex: APRIL APRIL
alla börjar as garva, farah också som erkände att de var ett riktigt bra skämt!

haha, gå och driv med människor i de härliga vädret!

josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0