20 april

jag har fått bloggtorka. Eller jag har typ ingenting att skriva om känns det som, nu ska jag plugga kemi. Har kemi prov imorgon och jag kan hm...ungefär...INGENTING ! och jag får panik. De blir plugga hela kvällen. Sen måste jag skriva rent träningsdagboken. Idag hade vi också "multiplikationstabellerna" helt oförberett. Och ja jag kan inte multiplikationstabellerna än. Jag har alltid haft svårt med det, men skäms på mig. Snart är det valborg, och antingen ska vi vara hos madde som är alone in thaaa house, eller sara som också är aloooone och partaa. Vad ska du göra på valborg ?
Nu sitter jag här och äter ben&jerry's baked alaska. Den var god faktiskt, rekommenderar för dem som gillar vitchoklad. Ikväll är det också Tonårsliv på 1;an klockan halv 10 tror jag att det var, de ska jag nog försöka hinna med och kolla på. Nu byter jag ämne hela tiden, men jag har hittat en mobil som jag vill ha, hittat för etttag sen, men den är ganska dyr så jag måste spara. Den heter c905, vad tycks ?




josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0